УВАГА!!! КОНКУРС!!!

УВАГА!!! КОНКУРС!!!

Міністэрства спорту і турызму і Нацыянальнае агенцтва па турызме пры падтрымцы Міністэрства інфармацыі, Міністэрства культуры і Міністэрства адукацыі з 16 мая па 27 верасня 2022 года праводзяць ІІ Рэспубліканскі конкурс сацыяльнай рэкламы "#Пазнай Беларусь".

Конкурс праводзіцца з мэтай папулярызацыі ўнутранага турызму з наступным прыцягненнем шырокіх слаёў насельніцтва да турыстычных падарожжаў па тэрыторыі Беларусі.

Задачы конкурсу:

-фарміраванне пазітыўнага стаўлення да здзяйснення падарожжаў унутры краіны;

-павышэнне цікавасці грамадзян да наведвання турыстычных рэсурсаў і іншых аб'ектаў, прывабных для турыстаў;

-папулярызацыя гісторыка-культурнай, ваенна-патрыятычнай спадчыны і прыроднага здабытку Беларусі;

-уцягванне грамадзян у сацыяльна-культурнае жыццё Беларусі;

-пашырэнне магчымасцей для творчай самарэалізацыі ўдзельнікаў.

У конкурсе заяўлены 3 намінацыі: "слоган", "плакат", "відэаролік".

Да ўдзелу ў конкурсе запрашаюцца ўсе жадаючыя: фізічныя асобы, у тым ліку дзяцей і навучэнская моладзь (студэнты ўстаноў вышэйшай адукацыі, навучэнцы ўстаноў сярэдняй спецыяльнай, прафесійна-тэхнічнай і сярэдняй адукацыі), а таксама юрыдычныя асобы і індывідуальныя прадпрымальнікі.

Заяўка разам з конкурснай работай падаецца ўдзельнікам конкурсу на электронную пошту Гэты адрас электроннай пошты абаронены ад спам-ботаў. У вас павінен быць уключаны JavaScript для прагляду. з паметкай "#ПазнайБеларусь" не пазней за 1 верасня 2022 года па форме згодна з дадаткам 1 да Палажэння конкурсу.

Прыём заявак ажыццяўляецца з 16 траўня па 1 верасня 2022 года.0930409431d2d35b0f837b47ae8ad93e

ПАЛАЖЭННЕ
Аб ПРАВЯДЗЕННІ II РЭСПУБЛІКАНСКАГА КОНКУРСУ
САЦЫЯЛЬНАЙ РЭКЛАМЫ «#ПОЗНАЙ БЕЛАРУСЬ»

АГУЛЬНЫЯ ПАЛАЖЭННІ

1. Дадзенае Палажэнне вызначае мэты і задачы, а таксама парадак арганізацыі і ўмовы правядзення ІІ Рэспубліканскага конкурсу сацыяльнай рэкламы (далей - Конкурс).
Тэма Конкурсу: "#Пазнай Беларусь".
Мэта Конкурсу - папулярызацыя ўнутранага турызму з наступным прыцягненнем шырокіх пластоў насельніцтва да здзяйснення турыстычных вандровак па тэрыторыі Беларусі.
2. Арганізатарам Конкурса з'яўляецца Міністэрства спорту і турызму (далей - Мінспорт, арганізатар).
Конкурс праводзіцца пры падтрымцы Міністэрства інфармацыі, Міністэрства культуры і Міністэрства адукацыі. У мэтах аказання дапамогі ў арганізацыі і правядзенні Конкурса могуць удзельнічаць іншыя зацікаўленыя арганізацыі.
3. Арганізацыя правядзення Конкурсу ажыццяўляецца ў адпаведнасці з палажэннямі артыкула 927 Грамадзянскага кодэкса Рэспублікі Беларусь.
4. Задачы Конкурсу: фарміраванне пазітыўнага стаўлення да ажыццяўлення падарожжаў
унутры краіны; павышэнне цікавасці грамадзян да наведвання турыстычных рэсурсаў
і іншых аб'ектаў, прывабных для турыстаў; папулярызацыя гісторыка-культурнай, ваенна-патрыятычнай спадчыны
і прыроднага набытку Беларусі; уцягванне грамадзян у сацыяльна-культурнае жыццё Беларусі; пашырэнне магчымасцей для творчай самарэалізацыі ўдзельнікаў.
5. Інфармаванне і апавяшчэнне мэтавай аўдыторыі аб Конкурсе, яго мэтах, задачах і ўмовах правядзення ажыццяўляецца арганізатарам Конкурсу, іншымі зацікаўленымі арганізацыямі.

УМОВЫ ЎДЗЕЛУ Ў КОНКУРСЕ

6. Удзельнікамі Конкурсу могуць быць юрыдычныя і фізічныя асобы, у тым ліку індывідуальныя прадпрымальнікі.
7. У Конкурсе не могуць удзельнічаць члены конкурснага журы.
8. Члены конкурснага журы, якія знаходзяцца ў блізкім сваяцтве або ўласцівасці з удзельнікам Конкурсу - фізічнай асобай, заяўляюць самаадвод і не прымаюць удзел у галасаванні па рабоце такога ўдзельніка.
9. Удзел у Конкурсе ажыццяўляецца на бязвыплатнай аснове.
10. Конкурс праводзіцца па намінацыях "слоган", "плакат", "відэаролік".
11. Пераможцамі ў кожнай намінацыі Конкурсу з'яўляюцца адзін лаўрэат і два дыпламанты.
12. Заяўка разам з конкурснай працай падаецца ўдзельнікам Конкурсу на электронную пошту арганізатара Гэты адрас электроннай пошты абаронены ад спам-ботаў. У вас павінен быць уключаны JavaScript для прагляду. з паметкай
«#ПазнайБеларусь» не пазней за 1 верасня 2022 г. па форме згодна з дадаткам 1.
13. Конкурсныя работы прымаюцца на рускай і (або) беларускай мове. У конкурснай працы можа выкарыстоўвацца замежная мова пры ўмове ідэнтычнасці па зместу і тэхнічным афармленні тэксту на замежнай мове тэксту на беларускай і (або) рускай мовах.
14. Тэхнічныя патрабаванні да конкурсных работ: слоган: лаканічная, эмацыйна афарбаваная фраза, якая складаецца
ад двух да сямі слоў. Файл прадастаўляецца ў фармаце DOC/DOCX/RTF/TXT; плакат: файл прадастаўляецца ў фармаце JPG/TIFF, з пашырэннем
не менш за 300 dpi. Фізічны памер аднаго файла не больш за 4 мегабайт; відэа: файл прадастаўляецца ў фармаце AVI, MP4, MKV (хранаметраж у двух фарматах: тэлевізійны – 30 секунд і пашыраны – не больш за 2 хвіліны).
Удзельнік Конкурсу можа выкласці відэафайл у файлаабменнік і даслаць спасылку на спампоўку з файлаабменніка. Пры выкарыстанні файлаабменніка відэафайл павінен быць даступны для вольнай запампоўкі.
15. Конкурсныя работы павінны адпавядаць тэме Конкурсу, быць прадстаўлены з захаваннем норм заканадаўства аб інтэлектуальнай уласнасці.
16. Конкурсныя работы не павінны парушаць правы трэціх асоб. Адказнасць за парушэнне правоў трэціх асоб нясе ўдзельнік Конкурсу. Прэтэнзіі трэціх асоб, звязаныя з парушэннем іх правоў на прадстаўленыя ўдзельнікамі і вынікі інтэлектуальнай дзейнасці, якія выкарыстоўваюцца ў Конкурсе, удзельнік абавязваецца ўрэгуляваць сваімі сіламі і за свой кошт.

У выпадку выяўлення ўдзельнікамі Конкурсу (іншымі асобамі) парушэнняў правоў трэціх асоб неабходна паведаміць аб гэтым факце арганізатару Конкурсу на электронны адрас: Гэты адрас электроннай пошты абаронены ад спам-ботаў. У вас павінен быць уключаны JavaScript для прагляду..
17. Калі на Конкурс у якой-небудзь намінацыі прадстаўлена менш за дзве конкурсныя работы, такая намінацыя лічыцца несапраўднай.
Калі на Конкурс у якой-небудзь намінацыі паступіла толькі адна конкурсная работа, яна можа быць адзначана па рашэнню конкурснага журы.
Конкурс лічыцца несапраўдным, калі ў ім не адбылася ні адна з намінацый.
18. Да ўдзелу ў Конкурсе дапускаюцца конкурсныя работы, пададзеныя ў тэрмiн, устаноўлены пунктам 11 гэтага Палажэння,
і адпаведныя патрабаванням, устаноўленым пунктамі 13, 14 і 16 - 17 гэтага Палажэння.
Заяўкі, прадстаўленыя з парушэннем тэрміну іх прадстаўлення і патрабаванняў гэтага Палажэння, конкурсным журы не разглядаюцца.
19. Якая паступіла конкурсная работа, якая адпавядае патрабаванням, устаноўленым пунктамі 13, 14 і 16 - 17 гэтага Палажэння, падлягае рэгістрацыі.
20. Адказнасць за дакладнасць прадстаўленых у заяўцы звестак, якасць і правільнасць афармлення прадстаўленых конкурсных работ нясе ўдзельнік Конкурсу.

АРГАНІЗАЦЫЯ І ПАРАДАК ПРАВЯДЗЕННЯ КОНКУРСУ

21. Мінспорт: забяспечвае падрыхтоўку і ўзгадненне арганізацыйных дакументаў
па правядзенні Конкурсу; фармуе склад конкурснага журы;
інфармуе конкурснае журы аб колькасці зарэгістраваных конкурсных работ, а таксама аб прапановах прызнаць (пры неабходнасці) адпаведныя намінацыі несапраўднымі; аб'яўляе вынікі Конкурсу; выконвае іншыя функцыі ў межах Конкурса.
Дзяржаўная ўстанова «Нацыянальнае агенцтва па турызме» (далей - Агенцтва) па даручэнні Мінспорту:
ажыццяўляе прыём заявак на ўдзел у Конкурсе, першасную праверку конкурсных работ на адпаведнасць патрабаванням, устаноўленым у пунктах 13, 14 і 16 - 17 гэтага Палажэння; праводзіць рэгістрацыю конкурсных работ;
прадстаўляе зарэгістраваныя конкурсныя работы на разгляд
конкурснага журы; ажыццяўляе падрыхтоўку цырымоніі ўзнагароджання пераможцаў Конкурса; выконвае іншыя функцыі ў межах Конкурса.
22. Конкурс праводзіцца з 16 мая 2022 г. па 27 верасня 2022 г.
Конкурс дзеліцца на этапы, якія праходзяць у наступныя даты: з 16 мая 2022 г. па 1 верасня 2022 г. - аб'яўленне Конкурсу і стварэнне конкурснага журы па ацэнцы конкурсных работ; прыём заявак на ўдзел у Конкурсе і рэгістрацыя конкурсных работ; з 2 верасня 2022 г. па 16 верасня 2022 г. – аналіз і ацэнка конкурсных
работ; падвядзенне вынікаў Конкурсу;
27 верасня 2022 г. - аб'яўленне і ўзнагароджанне пераможцаў Конкурсу.
23. Склад конкурснага журы зацвярджаецца загадам арганізатара.
24. Склад конкурснага журы фарміруецца з работнікаў арганізатара, Агенцтва і іншых зацікаўленых арганізацый.
25. Старшыня конкурснага журы назначаецца з ліку членаў конкурснага журы пры зацвярджэнні яе персанальнага складу.
26. Кожная конкурсная работа ацэньваецца па адпаведных крытэрыях, указаных у ацэначным лісце, у балавым выразе ад 1 да 5 па форме згодна з дадаткам 2 да гэтага Палажэння.
27. Кожны член конкурснага журы разглядае конкурсныя работы на іх адпаведнасць крытэрыям ацэнкі, ацэньвае іх і складае ацэначны ліст адносна кожнай работы, выстаўляючы балы па кожным крытэрыі адносна адпаведнай работы.
28. На падставе ацэначных лістоў конкурснае журы складае рэйтынгавы спіс у парадку змяншэння балаў, налічаных за адпаведнасць конкурснай работы крытэрыям ацэнкі.
29. Балы, налічаныя членамі конкурснага журы за адпаведнасць конкурснай работы крытэрыям ацэнкі, падсумоўваюцца.
30. Рашэнне конкурснага журы з'яўляецца канчатковым і афармляецца пратаколам, які падпісваецца Старшынёй і членамі конкурснага журы.
У пратаколе адлюстроўваюцца ўсе рашэнні, прынятыя конкурсным журы па зарэгістраваных конкурсных работах, а таксама рашэнні аб прызнанні (пры неабходнасці) адпаведных намінацый несапраўднымі.

УЗНАГАРОДЖАННЕ ПЕРАМОЖЦАЎ

31. На падставе месца ў рэйтынгавым спісе конкурснае журы вызначае пераможцаў Конкурса.
32. Пераможцы Конкурсу ў адпаведных намінацыях узнагароджваюцца дыпломамі арганізатара ва ўрачыстай абстаноўцы.
33. Партнёры Конкурсу маюць права засноўваць іншыя спецыяльныя ўзнагароды, у тым ліку па-за зацверджанымі намінацыямі Конкурсу.
34. Аб правядзенні цырымоніі ўзнагароджання ўдзельнікі Конкурсу інфармуюцца не пазней як за 5 дзён да яго правядзення.
35. Аб'ява аб выніках Конкурсу размяшчаецца ў глабальнай камп'ютарнай сетцы Інтэрнэт на афіцыйным сайце і старонках у сацыяльных сетках арганізатара.

ВЫКАРЫСТАННЕ КОНКУРСНЫХ ПРАЦ

36. У выпадку ўключэння конкурснай работы ў лік пераможцаў Конкурсу арыгінал плаката, відэароліка, слогана (пры неабходнасці дадаткова ў электронным варыянце) прадастаўляецца арганізатару Конкурсу на працягу 30 каляндарных дзён з моманту выбару пераможцы Конкурсу.
37. Конкурсныя работы пераможцаў Конкурсу могуць быць выкарыстаны ў якасці сацыяльнай рэкламы.
38. У мэтах выкарыстання конкурсных работ у якасці сацыяльнай рэкламы з пераможцамі Конкурсу арганізатар заключае на бязвыплатнай аснове дагаворы аб уступцы выключных правоў, на падставе якіх арганізатар становіцца ўладальнікам выключных правоў на конкурсныя работы.

                                                                                                                                                                              Дадатак 1

                                                                                        ЗАЯЎКА НА ЎДЗЕЛ
                                                             у II Рэспубліканскім конкурсе сацыяльнай рэкламы
                                                                                       «#ПазнайБеларусь»

Прозвішча, імя, імя па бацьку (калі такое маецца)
Месца працы / вучобы
Тэлефон
Адрас электроннай пошты
Намінацыя
Назва конкурснай працы

                                                                                                                                                                                    Дадатак 2

 АЦЭНАЧНЫ ЛІСТ
у дачыненні да конкурснай працы №_____ ________________ у намінацыі
_______________________________________________ Колькасць балаў па кожным крытэры ад 1 да 5

№п/п Крытэры ацэнкі Колькасць балаў
1. Крэатыўнасць, арыгінальнасць, навізна ідэі
2. Аргументаванасць і глыбіня раскрыцця зместу заяўленай тэмы
3. Агульнае эмацыйнае ўражанне
4. Эфектыўнасць выкарыстання рэкламных, сацыяльных падыходаў і тэхналогій
5. Дакладнасць і даходлівасць стылю выкладу

Член конкурснай камісіі ________________________________________________________________________________

Дата "____" _____________ 2022 г.